Formular de retur

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.

Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre client. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Odata receptionate produsele vom face demersurile necesare pentru returnarea sumei de bani, direct in contul tau bancar. Pentru a demara procesul de retur, te rugam sa completezi formularul de return.


Aqua-life.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care aqua-life.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Va rugam sa completati formularul de retur aflat mai jos privind hotararea dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.

In privinta returului, produsele pot fi aduse personal sau prin reprezentant la sediul nostru (Baia Mare ,Maramures Bulevardul Independentei nr. 2A magazin Aqua-Life) ori pot fi trimise prin curierat rapid Urgent Cargus, Fan Courier. In cazul expedierii prin curierat va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport pe langa datele de contact, la Observatii: Returnare produse si numarul comenzii dvs.

Dupa preluarea si verificarea produselor veti fi contactat /a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri (informatii complete privind adresa noastra si programul de lucru va rugam sa vedeti pagina de contact.

Mentiuni speciale:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda se percepe un comision de 5.5%.

Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la se percepe un comision de 1%.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Daca defectul produsului din cauza transportului, sau lipsa unui produs din comanda nu este reclamata prin formularul de retur in 48h de ore de la receptia coletului reclamatia este considerata nula.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Programul pentru clientii ce doresc returnarea personala la sediul nostru si nu prin intermediul unei firme de curierat se gaseste pe pagina de contact.

Exceptiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):


Suma rambursata NU va contine transportul. Doar pretul produselor la care s-a facut retur.


CARE SUNT EXCEPTIILE:

- vietati
- pesti
- corali
- nevertebrate
- hrana congelata

Procedura returnarii produselor:

Pasul 1: Autentificare client
Pasul 2: Accesati "Contul meu".
Pasul 3: Accesati "Vezi istoricul comenzilor".


Pasul 4: Deschideti comanda care contine produsul ce va fi returnat.


Pasul 5: Click pe butonul "Returnare".


Pasul 6: Completati formularul de retunare si expediati. Formularul se va completa cu toate datele cerute.